V razmerah, ko politične stranke nimajo dovolj denarja, da bi vodile razkošno predvolilno kampanjo s plačanimi oglasi, jumbo plakati, koncerti in podobnim, je zelo pomembna vsaka izpostavljenost v medijih. Stranke si želijo predvsem pozitivne pozornosti, toda včasih je dobra tudi negativna, če s to pridobijo večjo prepoznavnost in lahko potem lažje predstavijo svoj program, osebnosti in vrednote.

Prav zato so tako zelo pomembna soočenja v medijih, saj so brezplačna in imajo velik doseg. Res pa je, da so v takšnih okoliščinah politiki pogosto prisiljeni sodelovati v debatah, ki nimajo ne repa ne glave in so namenjene prej zabavi množic, kot njihovemu informiranju.

Politične stranke pa so lahko v medijih prisotne tudi na drugačen način, v poročilih o dnevnem dogajanju. Agencija Kliping nam tako postreže z zanimivim podatkom:

Agencija Kliping je v času volilne kampanje analizirala pojavnost parlamentarnih strank v štirih glavnih informativnih TV-oddajah, ki so na sporedu med 18. in 20. uro. Namen analize je prikazati, kolikšno minutažo pojavljanja je v tednu od 23. 6. do 29. 6. 2014 imela vsaka izmed strank.

V vseh informativnih oddajah je največjo minutažo pojavljanja imela stranka SDS, ki je na račun objav o prestajanju zaporne kazni Janeza Janše močno prehitela druge stranke, ugotavljajo v Klipingu.

Kot rečeno, poročanje je lahko negativno ali pozitivno, tako da kvaliteta pozornosti iz minutaže posvečene določeni politični stranki ni razvidna. Za SDS recimo, ki je že dobro prepoznavna, vsako poročanje, četudi negativno, ni koristno.

Advertisements