Dejstvo, da je za zmago nasprotnikov Zakona o zakonski zvezi in družinskih razmerjih potreben določen odstotek vsega volilnega telesa in da je ta pri 20%, ali 340000 volivcih, dokaj težko dosegljiv, vpliva na predreferendumsko kampanjo. Zagovorniki imajo na voljo dve strategiji. Prva je, da se z vso močjo spustijo v kampanjo in skušajo prepričati čim več državljanov, da glasujejo za. Druga je, da ali bojkotirajo vse skupaj, ali pa kampanjo vodijo čim tiše, s čimer se državljane omrtvi in jih ima zato manj  željo sploh iti na referendum. Možnosti nasprotnikov se zato zmanjšajo.

Nasprotnikom bi najbolj koristila glasna kampanja, v kateri bi lahko vplivali na čustva državljanov. S sklicevanjem na pravice otrok, na želje nekega ‘gejevskega lobija’, da si prisvoji vaše otroke, bi mobilizirali številne. Težko, da bi v takšnem boju zagovorniki lahko zmagali. Ker pa se vedno bolj kaže, da je kampanja zagovornikov namerno bolj medla in tiha, da tudi velik del medijev sodeluje pri tem, ostaja le eno. Mobilizirati svojo bazo. Zato tudi vključevanje RKC in pozivanje, naj kristjani gredo na referendum.

V tem trenutku se zdi, da obe strani govorita ena mimo druge, da niti ne nagovarjata pretirano večine tistih Slovencev, ki bi še lahko spremenili svoje mnenje. Ker jima ni treba. Ker bo odločila zmožnost nasprotnikov, da na volišča pripeljejo dovolj ljudi, ne da premagajo zagovornike.

 

Advertisements