Donald Trump je uspel v ZDA samo s pomočjo družbenih omrežij dosegati ogromno Američanov in širiti svoja sporočila, kar so potem pogosto pograbili mediji. Seveda, mediji so večinoma komentirali njegova bolj eksotična sporočila, da bi z njimi prepričevali Američane, za kakšnega klovna da gre. A ni delovalo, Trump je na koncu uspel prepričati 62 milijonov Američanov.

Res je, splet je postal izredno pomemben. Večji mediji nimajo več takšne moči, kot so jo imeli še pred kratkim. Potencialne volivce lahko zdaj nagovarjate kar neposredno, bodisi da imate svoje spletno stran, bodisi da samo delite kratke zapise na twitterju ali kratke posnetke na youtubu. Bolj kot kadarkoli je zdaj mogoče mimo večjih medijev nagovarjati ljudi. In to za to neiti ne rabite veliko denarja.

Ampak, to je le del zgodbe o uspehu Donalda Trumpa. Kdorkoli bi ga želel posnemati, se mora zavedati, da je Trumpu uspelo zato, ker je ponujal to, kar je veliko Američanov želelo slišati. Da, govoril je tudi neumnosti, toda številni so med temi neumnostmi za zlato vzeli predvsem nekaj ključnih sporočil. Boj proti elitam, proti trgovinskim sporazumom, ki so iz ZDA odpeljali veliko delovnih mest, proti priseljevanju in tako dalje.

Torej, družbena omrežja so super, a vam ne bodo pomagala, če ne boste imeli produkta, ki ga volivci želijo. Se pravi, človeka, ki jih privlači in sporočil, v katera lahko verjamejo.

Advertisements